tirsdag 14. mars 2017

Radiokampanje mot mobbing

For en uke siden fikk vi utdelt en ny oppgave. Denne oppgaven gikk ut på å lage en radio/holdningskampanje mot mobbing. Den skulle var mellom 45 og 60 sekunder.

Jeg valgte å løse oppgaven slik at jeg tok opp min egen stemme med zoom-opptaker og lastet ned forskjellige lydeffekter på nettet. Jeg sørget for at disse ikke var oppgitt som copyrightet, slik at jeg har lov til å publisere de. Jeg har lært hvordan man redigerer lyd i Premiere Pro, og hva man bør ta hensyn til når man tar opp lyd. Til neste gang tror jeg det er lurt av meg å planlegge mer på forhånd og bruke lengre tid på manuset.

En informasjonskampanje er i hovedsak en kampanje som har som mål å øke kunnskapene til folk. Kampanjen vi skulle lage går også under holdningskampanje, hvor man vil endre folks tankegang eller handlinger.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar